اخبار
1402/10/13 چهارشنبه
پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان سرکار خانم دکتر کرمی
پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان سرکار خانم دکتر کرمی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و روز ملی مقاومت

.

💠پیام ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان سرکار خانم دکتر کرمی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و روز ملی مقاومت

نشود زمزمه خون شهيدان خاموش                   سوز عرفانی اين نغمه زِ سازی دگر است. 

🔹۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ خبر حزن‌انگیز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همسنگران ایشان، سوگی سترگ بر دل مردم صبور ایران اسلامی و تمام آزا‌دیخواهان جهان نهاد. در آغازین ساعات بامداد آن روز  خون پاک این شهیدان والامقام، در شبیخونی تروریستی و کوردلانه توسط جلادان داعش‌پرور آمریکایی بر زمین ریخت. سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سربازی لایق و فداکار بود که از روزهای ابتدایی دفاع مقدس در راه حفاظت و صیانت از ایران اسلامی در مقابل سیاهی و تباهی ایستاد و در این راه مقدس لحظه‌ای از پا ننشست. او ذوالفقار ولایت بود و فاتح نبرد با باطل؛ مالک اشتر زمان بود و هاتف نابودی داعش؛ در یک کلام فرزند خلف روح‌ا…(ره) بود و جانش را در راه دفاع از محرومان و مظلومان تقدیم کرد.

🔹کوچه و خیابان‌هایمان را به نامشان کرده‌ایم تا همواره خاطرمان بماند که از گذرگاه خون چه غیورمردانی به آرامش و آسایش خانه‌هایمان می‌رسیم. بی‌هیچ تردیدی ذره ذره غیرت آن شهیدان والامقام در رگ‌های جوانان انقلابی ایران اسلامی در غلیان است. این جوشش موجب فزونی توان و اراده جبهه مقاومت و پایداری شده و به فضل پروردگار متعال، یاس و حرمان بر اردوگاه استعمار و استکبار موستولی شده است. 

🔹ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی روز ملی مقاومت را گرامی داشته واز خداوند منان تداوم راه پرفروغ آن شهید عزیز و پیروزی مردم بی پناه و مقاوم غزه  بر دشمن کودک کش رژیم منحوس صهیونیستی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

دکتر رویا کرمی 
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر